Sinem Hanım,Küçük Kızınız Elif'in doğduğu o muhteşem gün bulutları aşarak, adeta bir güneş gibi etrafınıza aydınlık saçarak girdiği hayatınızda .Bir ömür boyu hep sevgiyle yaşaması dileklerimle Nice mutlu yıllara…İYİ Kİ DOĞDUN ELİF...
.
ELİF'İN 1.YAŞ GÜNÜ PASTASI...
5 Şubat 2014 Çarşamba
Gönderen Unknown zaman: 21:41
Etiketler: butik kurabiye, butik pasta, Doğum










